«Folkets Hus var så nedslitt at vi så en annen vei», sa en partiveteran på begynnelsen av 80-tallet. Under ledelse av partileder Frithjof Henriksen, ble det i 1981 tatt skikkelig grep for renovering av huset et arbeid som senere resulterte i kommunen byggeskikkpris.

Dugnad Folkets hus

Vårt kjære hus trenger litt stell og Arnfinn håper du kan bli med å hjelpe til.

Fredag den 15 oktober til og med søndag 17 oktober, er det pussing og lakkering av gulv som står på planen. Trenger hjelp av 2-3 personer til dette.Begynner kl 13.00 fredag og klokken 10:00 på lørdag.Ring Arnfinn Vikerheim på tlf. 90668319 for å sjekke hva du kan hjelpe til med.

Vi må ha noen som kan vaske gardiner og stryke dem, samt annet forefallende arbeid. Gardiner kan hentes fredag 15.10.Hovedvask fra 22.10Gulvet må herde, derfor hovedvask 22 oktober. Hovedvasken kan skje fra fredag den 22 oktober og fram til den 29 oktober. Det som skal vaskes er: Kjøkken, storsalen, kaffi stua, gang og wc.Det er bare å melde seg på til Arnfinn Vikerheim på tlf. 90668319 eller på e-post: [email protected].Håper dugnadsånden fortsatt er god og at mange tar kontakt med Arnfinn.